Sunday, October 16, 2011

Jag vet inte om detta är något som jag borde erkänna men jag får en slags kick utav att råka höra eller läsa att ett ex använder exakt samma smeknamn på sin nya tjej som han gjorde för mig. På något sätt får det mig att känna makt. Som att jag betydde mer än henne. Som att hon inte är värd ett eget namn. Som att han fortfarande tänker på mig när han är med henne.
Nej, detta handlar inte om avundsjuka. Det handlar om maktbegäret alla har men ingen vågar erkänna. Jag mår bra av att veta att jag gjorde ett så starkt intryck på någon så att dom på någon nivå kände att det var värt att bevara och föra vidare.
Suck it bitch. 
Du vet inte att det där gulliga namnet han har kallat dig är något som han och jag har uppfunnit tillsammans. Det är mitt. Det kan du aldrig ta ifrån mig.

2 comments:

  1. Jag hade ett ex en gång som hade på helgon skapat en helgon till mitt namn på min helgon, och alla meningar där man fyller i om faktan var något om mig, när vi gjorde slut och han fick en ny tjej, bytta han enbart ut mitt namn och ersatte med hennes å jävla patetiskt och synd om den bruden

    ReplyDelete