Sunday, October 02, 2011

Fullbokad söndag!

Blev inte mycket action igår inte. Somnade på soffan och vaknade kvart över 2 på natten... oj då. Så blev en stillsam hemmakväll... IGEN!
Fick Kim att lova mig att nästa gång vi båda är lediga en helgdag så ska vi ut och leva lite farligt. Iaf ett glas vattnigt vin på en sunkig klubb borde han kunna unna mig.

Hade jättesvårt att somna om igen när jag väl gått och lagt mig i sängen. Låg vaken och lyssnade på Kims snarkningar till kl 4 i morse då jag somnade utav ren utmattning. Men inte hjälper det... jag är uppe med tuppen idag iaf. Mer morgonpigg människa får man ju leta efter.
Kl 8 var jag uppe och flög. En maskin tvätt sattes igång och en maskin med disk. Har städat köket och vardagsrummet. Kim är iväg och handlar frukost till oss.

Idag ska jag göra en tripp till Uppsala. Ska ha hej då-fika för Stina som jobbar sista passet om en vecka och sedan flyger över halva jorden ner till Australien. Där alla hamnar. Måste vara något speciellt med det lilla landet =)

Nu ska jag platta håret och måla naglarna.
Snart kaffedags.

No comments:

Post a Comment