Thursday, October 27, 2011

Spötify fail!

Jag har levt i total exil i 3 dagar nu. Eller.. totalt exil är kanske att ta i men det har varit en ren plåga. Mitt spotify premium gick ut i tisdags morse innan jag skulle till jobbet. Skulle gå in och öppna prenumerationen igen och då är det något jävla fel så det går inte. Jag kan inte använda spotify på telefonen utan premium. Jag dog. I 3 dagar har det varit problem med deras sida. I 3 dagar har jag fått leva, åka buss och jobba utan musik. Där kan man snacka problem!
Nu är det up and running igen så nu är jag glad.

Varit och handlat lite idag efter jobbet. Köpte nya strumpbyxor och ett par nya knästrumpor. Åh vad jag älskar strumpor i alla färger och former. Helt besatt. Ska ha dom på lördag när jag och kim ska ut på middag med mor och far. Mysigt. Jag kommer vara så jävla snygg!
Det ni.

Nu ska jag äta middag och sen sova. Imorgon är sista av 5 arbetspass. Inte jobbat 5 dagar i rad sen.. ja.. jag kommer inte ihåg när. Galet. Jag är trött.

Slut på tråkigt nonsens. Tjipp

No comments:

Post a Comment