Friday, January 15, 2010

"vad säger du om att mötas för att dricka lite öl och knulla?"

Jag älskar ÄLSKAR random sms!

För ca 20 min sen fick jag ett sms av en polare "Tja fan. Vad säger du om att mötas för att dricka lite öl och knulla?"
Mitt svar blev "?"
Han - "Ja, inte med du och jag självklart men den som hittar ragg först vinner?"
Jag - "Hey, du vet att jag har pojkvän va?"
Han - "Jag såg bilder på fejjan, han får ju hångla med andra haha"
Jag - "not the same thing dude! NOT the same thing."
Han - "Men ok, du bjuder på ölen så får jag väll knulla ensam"
HAHA knulla ensam... SCORE!

Igår fick jag ett sms ifrån en killkompis och det enda som stod var "Igår försökte jag sätta ananas-ringar på snoppen"
HUH?
Lite senare får jag ett till sms av samma människa:
"Shit du skulle sett ragget jag drog hem igår! Hon var inte emot att jag band henne så tänkte testa om hon var ett riktigt freak. Hett stearin och probes var inga problem. Hade t.o.m sina egna handklovar i väskan"
...lite för mycket information men ok. Jag skrattade och råkade svara till fel person så Chris fick vara den lyckliga att läsa mitt svar. Han hade tydligen rätt kul åt svaret på jobbet iaf.

2 comments:

  1. du ("jag sa") måste vara den tråkigaste människan i världen!
    True story!

    ReplyDelete