Sunday, January 10, 2010

Not so much kiss-and-tell as snort-and-yell...

Gårdagen var en otroligt lat dag för mig. Jag var så oproduktiv så jag fick liggsår.
Först fram mot kl 5 på kvällen släpade jag mig in i duschen för att iaf komma något i närheten av att känna mig som en människa igen.

Mötte upp Henrik i centrum strax efter 7 och tog en tripp in på willys för att handla middag. Vanligtvis köper jag ALDRIG något ätbart ifrån märket Eldorado, eftersom alla gånger jag gjort det har jag blivit så galet besviken för att allt smakar skit. Men igår tänkte jag att jag gör ett sista försök och köpte en påse pommes ifrån ovannämnda märke.
...Yeh! Precis som jag misstänkte. Pure shiet! Smakade socker... pommes ska inte smaka socker. Blä.

Henrik lämnade min lägenhet strax före kl 12 för att möta upp Liza i centrum och dricka öl. Jag blev medbjuden men tackade nej då jag började känna tröttheten smyga sig på igen.
När kl var 6 imorse hade jag fortfarande inte somnat. Awesome... verkligen.
Lyckades somna någon gång runt 8 och sov till halv 11. Då gav jag upp och gjorde mig i ordning för att ta en tripp till Eurobob för lite planlös shopping.

Blev ett finare inköp på 2 par jeans-kjolar, ett par jeans, 4 par strumpbyxor och ett par leggings.
På vägen hem så börjar jag skratta högt för mig själv när jag gick på bussen och såg att numret på själva bussen var 1337.

När jag väl bytt buss vid märsta station så kommer det på en kille som ser väldigt underlig ut. När han satte sig bakom mig fick jag förklaringen på det... Han luktade så mycket gräs att jag nästan fick svårt att andas. Han luktade så mycket gräs så att jag nästan kände mig lite hög när han gick förbi. Då luktar man mycket!

På tal om gräs... Imorgon är det dags för mitt första NA-möte och jag är så jävla nervös. Känner jag mig själv rätt kommer jag inte ens våga gå in genom dörrarna. Tar jag mig dit ens är bara det ett steg på vägen.
Roar!

1 comment:

  1. när du ätit eldorado-pommes hemma hos mig har du aldrig gnällt.. =/
    /Linda

    ReplyDelete