Monday, January 04, 2010

I'm sorry for the shape i'm in

ok. har gått på "rehab" snart en månad. (det är inte riktig rehab med terapi för mitt beroende....)
när ska det bli bättre? Hur länge ska jag behöva känna såhär? well.. ett bra tecken är ju alltid att jag vet att jag mår dåligt utav det... eller?
vet inte riktigt hur jag ska göra... eller vad jag ska göra.
vill ju inte ha det såhär. vill inte göra det här. vill inte vara den här människan.
jag kommer inte ge upp dock. vissa saker är värda att kämpa för, andra inte. Detta är garanterat en sak jag tänker slita för. kämpa för. gråta för. blöda för. Jag ger inte upp.

Vet att folk har totalt förlorat förtroendet för mig... eller vissa iaf. Men jag tänker visa att jag är bättre än så.
Jag tänker inte ens dölja det längre. Bara för att folk ska förstå. Så jag slipper förklara varför jag varit en sådan värdelös vän på senaste tiden.
Tro inte att jag inte bryr mig. Tro inte att jag inte älskar och saknar... jag behövde bara tid... behöver tid.
Jag behöver er.
Jag gör mitt bästa, jag lovar.

8 comments:

  1. tack!!! det är allt jag behöver!!!

    ReplyDelete
  2. Vad är det för beroende? Pills...?

    ReplyDelete
  3. vet hur det känns. det är fan inte lätt. <3

    ReplyDelete
  4. you can do it babe! KRAMA //Linda

    ReplyDelete
  5. Jo Bella, precis så är det. Eller... VAR kanske jag ska säga.

    ReplyDelete
  6. Men vad för pills? Jag har haft en del perioder då jag älskar citodon lite för mycket, men som tur var så har jag ingen gallblåsa så magen började krampa så fort jag tog en citodon! Men du kanske har tagit tyngre grejer? Duktigt av dig att sluta! Hur har det gått med dreadsplanerna?!

    ReplyDelete
  7. lugnande och sömtabletter för det mesta och till och från även smärtstillande. Nu blir jag skeptisk bara jag ska ta en ipren då min läkare har klassifierat mig som 'tablettmissbrukare' men nu går det bra iaf. tar en dag i taget!
    well... jag velar fram och tillbaka med det!! vill verkligen göra något HEEEELT annorlunda med mitt hår men har lite beslutsångest =/

    ReplyDelete