Friday, January 08, 2010

Baby loves to dance in the dark.

Dagen började bra, jag menar, hur kan det inte vara bra när jag vaknade upp med boyfriend vid min sida?

Tyvärr höll inte denna känsla i sig speciellt länge då ett onödigt bråk med en vän uppstod. Det varade inte länge och det var inte över någon stor grej men det räckte för att rubba mitt just nu ganska lättpåverkade humör.
Gick hem från jobbet med tunga fötter och dystra tankar.
...Men från ingenstans (eller egentligen ifrån Teliasonera) uppenbarar sig en avi innanför min ytterdörr. En avi som talar om för mig att jag har ett paket att hämta i Centrum som innehåller min iFån!
Åter igen så svängde mitt humör helt åt andra hållet och ett leénde spred sig över hela mitt ansikte. Detta kom precis när jag behövde det.
Orkar dock inte gå tillbaka till centrum igen för att hämta den just nu. Posten har öppet till kl 19 så kanske om jag tar en promenad senare men annars så blir morgondagen den dagen då mitt tekniska sinne kommer sättas på prov.

Fick även avi på boyfriends födelsedagspresent och jag är sååååå psyched över att få ge honom den och se hans min. Den är epic!

Nu blir det åter igen en lunch/middag bestående av äggmackor så får vi se vad kvällen har att bjuda på.

No comments:

Post a Comment