Thursday, January 07, 2010

So happy i could die

Kom hem från jobbet och satte igång och städade på en gång. Det måste vara fint när boyfriend kommer så han kan stöka ner igen <3

Slet och släpade. Skurade och fejade. Det gick så galet långsamt (seriöst, städning är något av det tråkigaste man kan göra) Men då satte jag faktiskt på lite Lady Blabla och HEJ VAD DET GICK UNDAN! (boyfriend har smittat mig lite då hon är hans stora idol... fråga mig inte varför. Åh andra sidan pratar vi om killen som tycker att Paris Hilton är snygg....så han har ju lite tvivelaktig smak)

Efter allt städande tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av lite äggmackor. Äggen blev perfekt kokta och mackorna blev helt underbart goda. Slog mig ner framför soffan och vad kommer då på tv-n som jag var så ledsen över att jag trodde jag hade missat?
Jo, Victoria's Secret fashion show!!!
Överlycklig. Kollar på den varje år och jag trodde seriöst att jag hade missat den iår.
Men icke.
Detta blev en jättebra dag. Sitter nu och myser med tända ljus i en nystädad lägenhet och väntar på boyfriend.

Som Lady blabla säger; (och om ni inte fattade det så syftar jag på hon som vanligtvis går under namnet Lady Gaga)
So happy i could die.

No comments:

Post a Comment