Wednesday, January 06, 2010

Lets compare scars you and I!

Idag fick jag ÄNTLIGEN svar ifrån Tradera. Skickade ett mail till dom för över en månad sedan angående att starta om mitt konto och nu äntligen är det fixat! Hade planerat att städa såfort jag kom hem från jobbet men självklart fastnade jag på Tradera i över en timma! Köpte inget utan kollade mest bara runt för att se vad folk hade att erbjuda.

Fixade diskberget och mina räkningar och nu har jag halva vardagsrummet kvar. Går rätt fort med underbara Hardcore superstar i högtalarna på en rätt okristlig volym (grannarna som hatar Volbeat lär inte gilla mig mer nu)

Jag och Marina satt och diskuterade killar idag på jobbet (varför vet jag inte men vi kom på något sätt in på det) Hon pratade om muskler och dittan och dattan. Jag kunde inte mer än att INTE hålla med. Jag har aldrig varit så förtjust i muskulösa killar. Jag gillar dom smala och seniga. Sen får dom gärna ha muskler men jag vill inte att dom ska synas. (Må säga att jag har underlig smak men HEY, hur skulle det funka om ALLA gillade exakt samma slags människor?)

Sen råkade jag kasta ur mig att jag tycker synliga blodådror är grymt sexigt, och att boyfriend har en helt underbar ådra på ena armen som jag brukar sitta och ta på. Den står ut lite sådär extra mycket... uuuh ryser bara jag tänker på det! sexigt värre.
...Kan inte ens förklara Marinas min när hon hörde detta. PRICELESS! haha.
i love it tho! Ådror och ärr...

1 comment:

  1. jag älskar också ådror!!!!!! seriöst!

    ReplyDelete