Sunday, February 22, 2015

It's amazing what a year can do

För ett år sen var jag sjukskriven. För ett år sedan hade jag redan besökt så många läkare under en månads tid att jag hade mitt frikort. För ett år sedan mådde jag så dåligt så jag inte ville gå utanför dörren.
För ett år sedan startade mitt livs jobbigaste resa. Hälsan låg på botten och träningen fick falla bort. Jag kommer ihåg att jag grät varje kväll i flera månader. Jag var rädd. jag hade ont. Jag var trött.
Varje dag var en kamp. Jag kom knappt ur sängen vissa dagar.
För ett år sedan var jag mig egna värsta mardröm. Hela mitt liv stannade upp för att cirkulera kring en enda liten grej, och det var min hälsa. Min huvudvärk. Min yrsel. Mina bra dagar var färre än jag kunde räkna på en hand.

Nu har ca 2 månader gått på 2015 och det har redan hänt fler bra saker än vad det gjorde under hela 2014.
Vi har köpt vårat drömhus i ett fantastiskt område där vi båda känner oss hemma.
Vi är på god väg att utöka familjen från 2 till 3.
Vi har nu sålt lägenheten och om 3 månader slipper vi den för alltid.
Jag hag har tagit tag i mig själv igen. Har äntligen börjat tänka på vad jag äter igen. har börjat gå hos kiropraktor för min rygg och för min huvudvärk.
Vi planerar vårat bröllop (som visserligen inte kommer infalla förns 2016 men ändå)
Jag känner att 2015 kommer bli ett bra år, och om jag jämför med vart vistod för ett år sedan så är framstegen enorma!

No comments:

Post a Comment