Wednesday, February 04, 2015

Ändrade planer.

Jag kommer inte ha ett slottsbröllop som jag hade tänkt. Pga lite olika omständigheter så var inte det de bästa valet för oss.
Har kikat runt på lite kyrkor i Väsby och letar nu festlokal. Detta kommer bli en otroligt lång och knepig resa känner jag på mig. Jag är ju inte den som nöjer mig med vad som helst. Vissa krav känner jag att jag måste hålla fast vid. Tur vi har 17 månader på oss att plnaera :P

Är hemma sjuk idag. Åkte på en riktig dunderförkylning efter 8 arbetsdagar i rad. Nu får jag vila ordentligt så jag är frisk och kry nästa vecka då jag har läkarbesök.

Ska få provsvaren på mina hormontester. Ska bli väldigt intressant att se vad de säger. Ska även göra ett ultraljud på äggledarna och äggstockarna och se hur dom ser ut. Har aldrig gjort något sådant förut men blev så intresserad efter att ha läst om denna undersökning.
Nej det är inte så att jag har någon konstig fetisch för äggledare och verkligen vill se hur dom ser ut. Jag är bara nyfiken på att veta mer om hur en framtida graviditet kan påverkas eller inte påverkas utav detta. Är trots allt vid 30-sträcket nu och det skadar aldrig att bara göra en grundlig koll för att se att allt fortfarande fungerar som det ska :P

Nu ska jag bädda ner mig och min nässpray i soffan och kolla på komediserier ifrån 90-talet hela dagen.


No comments:

Post a Comment