Sunday, December 30, 2012

Ryktet går - jag och min stora trut...

Ok, nu måste det bli ett slut på detta. Det snackas så mycket skit överallt.

Som dom flesta vet så har jag precis slutat röka (20 dagar idag). Det var ett beslut jag själv tog för att förbättra min egen hälsa. Tidigare när folk har frågat när jag ska sluta röka, så har jag alltid svarat samma sak: "När jag blir gravid, då slutar jag röka" Det var ett svepskäl jag använde för att ha något att skylla på. Jag kunde ju inte erkänna att jag ville vara en rökare. Att jag gillade mig själv som rökare.
Nu när jag faktiskt har slutat så har folk börjat tissla och tassla, viska och undra (vilket inte är så konstigt med tanke på vad jag alltid sagt) men istället för att fråga mig rakt ut så snackas det bakom min rygg.

SÅ; för att få ett slut på detta rykte INNAN det når öron som inte borde höra detta, innan det sårar någon: Jag är INTE GRAVID! Inte! Absolut inte! Som sagt så är detta ett beslut helt baserat på min egen hälsa. När min insida gick sönder och jag började kräkas blod insåg jag allvaret i det hela och valde att ta farväl utav den destruktiva delen utav mitt liv, och jag saknar den inte.

Så nu är det uppklarat. There is no baby. Nu kan folk snacka bäst fan dom vill. Puss på er!

No comments:

Post a Comment