Saturday, December 15, 2012

Lediga helgen.

Fredag - Jag gick upp kl 2 på natten. Hade sovit ca 3 timmar. Jobbade 4-13.30, sedan tränade jag. Sprang 3 km och dog. (som straff har jag ont i halsen idag...) sedan mötte jag upp Nada när hon slutade jobba vid 16.30. Vi gick upp till Fisken och tog en AW. Nada bjöd på champagne, och vi firade hennes nya jobb. Ett glas rött och senare hemfärd. Var så trött så såg i kors. Trots alkoholen tog jag inte ett enda bloss. Detta går bättre än vad jag hade förväntat mig. Jag är stolt över mig själv!
Var inne på tax free-shoppen på min lunch och köpte ett nytt fint läppstift ifrån make upp store med 10% badgerabatt. Lycka!

Lördag - Vaknar med världens halsont. Det känns som om jag svalt en taggtråd. Hoppas det inte blir värre. Jag tror jag skyller på Sarah, och att hon smittade mig i torsdags :p Ikväll kommer Liza och Jimmy tillbaka ifrån thailand. 16 dagar har dom varit borta, men ikväll kl 18,40 landar deras plan... om det är i tid dvs. Då ska jag och Kim hämta upp dom och sedan käka lite pizza med dom på vägen hem. Vi är så snälla ;)

Söndag - Inget planerat, och det är nog så jag vill ha det. Vill ligga i soffan hela dagen och bara glo på min frasier-box hela dagen. På måndag startar allvaret igen: Jobb 4-14.30 och en arbetsintervju... oh pirrigt pirrigt.

No comments:

Post a Comment