Thursday, December 20, 2012

Nonsens. Som alltid.

Varit hemma från jobbet i 2 dagar med en djungelsjuka som vägrar släppa. Hela huvudet är fullt utav snor och halsen gör fortfarande ont. Inte nog med det, nu har mina lungor tydligen fattat att dom inte kommer få mer tjära så dom har valt att starta processen att göra sig av med slaggprodukter. Hostar hela nätterna och får upp svarta slemklumpar. Mysigt som fan.

Idag är det Jobb igen som gäller. Veckan innan jul är det alltid kaos på inrikesterminalen. Torsdagar i sig brukar alltid vara jobbiga, så när man slår ihop dom två så får jag nästan ont i magen utav att tänka på att jag ska stå där själv ikväll och underhålla massorna. Nässpray måste med!!

Hade en liten spakväll för mig själv igår och gjorde allt sånt där som tjejer ska göra. Med masker och lappar, och portjaffs och jag vet inte vad. Känner mig inte snyggare, utan bara flottigare och glansigare i ansiktet. Vet inte vad det var bra för egentligen, eftersom jag ALDRIG haft något problem med min hy. Onödigt.

No comments:

Post a Comment