Saturday, December 08, 2012

Öde lördag på Arlanda.

Vet inte ens varför jag ska blogga.. har varit en helt händelselös dag. Jobbat 5-15... och det har varit helt dött på Arlanda. Inte en enda kotte i hela terminal 4 på nästan hela dagen. Vankat av och an och bara väntat ut tiden, som tycktes stå stilla. Fruktansvärt tråkigt.
Hade dock en skum islänning inne hos mig som försökte ställa massa frågor. What the hell?! Förklarade gång på gång att jag inte förstod honom och försökte hänvisa honom till informationsdisken men han fattade min engelska lika mycket som jag fattade hans isländska. Dead end. Till slut gav han med sig och traskade vidare. Vart han tog vägen sen bryr jag mig inte så mycket om. Det var väll dom enda 10 minuters action jag fick på hela dagen.

Missade bussen hem med ca 30 sekunder. Precis när jag kliver ut genom dörren ser jag bussen brumma iväg i ett enormt rökmoln. Var bara att snällt vänta 30 minuter på nästa.
Hemma nu och är sjukt hungrig. Blir nog lite sega ostbågar till middag då min energi ligger på minus just nu.

No comments:

Post a Comment