Wednesday, April 18, 2012

Stop and stare, i think i'm moving but i go nowhere

En dag senare... Jag har inte kunnat smälta detta. Det tog hårt på självförtroendet, även fast det inte borde göra det. Jag vet att jag är duktig, jag vet att folk vill ha mig, och jag vet att jag skulle göra jobbet bättre än många andra men ändå kom det negativa svaret man hade bävat för.
Jag var påtänkt för jobbet. Det var klart. Dom ville ha mig där. Men bara för att folk ska sabba och ljuga och vara lömska så blev man helt nedslagen och spottad på.
Finns inget jag kan göra förutom att gråta, och gå vidare. Jag tänker inte ge upp. Ni ska få se att jag kommer ta mig ut ur detta. Jag kommer lämna er skrattandes och se på när ni går under utan mig.

Karma bitches... karma!

1 comment:

  1. Men uh fick du inte jobbet pg a folk ljög? hoppas karma äter upp dem helt! Du kommer hitta något riktigt grymt! KRAM!

    ReplyDelete