Wednesday, April 25, 2012

Sista sjukdagen.

Spenderat dagen i Rotebro med Linda och hennes mage. Finaste tjockisen i världen. Måste ju erkänna att det rycker lite i "barn-nerven" när jag ser gravida kvinnor. Vill också vara sådär rund och fin. Fast nej.

I morgon ska jag göra ett nytt försök till att återgå till jobbet. Fick som tur var byta pass så jag slipper öppna. Chefen tyckte det var bättre att jag tog mellanpasset så jag slipper stå själv på morgonen, och det känns ganska lugnande faktiskt. Ska ta det lugnt och fint.

På fredag är det Arlanda-festen. Vet inte riktigt hur det kommer gå. Ska dit iaf så får jag se hur mycket jag orkar. Jag och Nada har ju planerat för detta länge nu så kan inte banga dagen innan. Tänk att det var ett år sedan sist vi var där. Det var en kul och konstig kväll. I år kör vi temat New york.

Nu ska jag glo på tv och vänta på att Kim kommer hem från jobbet. Han slutar 00.00 och jag ska upp 04:30... blir en kort natt för mig då.

No comments:

Post a Comment