Thursday, April 19, 2012

Blaj blaj blaj

Det är en vacker dag. Eller det ser så ut iaf. Kl 7 på morgonen när jag helt enkelt fick för mig att gå upp så  sken solen och termometern visade inte mindre än 9 grader på plussidan. Lovely.

Jag är vanligtvis inte långsint, men jag har fortfarande inte släppt detta med jobbet. Besvikelsen slog mig lam. Jag vill inte leva mitt liv på någon annans villkor, jag vill vara den som styr. Kämpa kämpa kämpa.
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra näst, men jag vet iaf att jag tänker fortsätta leta efter en utväg.

Är sjukskriven i från jobbet nu. När man inte mår bra ska man inte jobba... eller rättare sagt så kan man inte jobba. Trots detta så var jag ute en liten liten sväng igår. Blev bjuden på lunch utav svärmor. Bara för att man inte är pigg nog att jobba ensam i 10 timmar så är det ingen som säger att man dör utav att vara ute i luften i 60 min. Hon gav mig även 2 par skor bara sådär hux flux. Gratis. Snygga skor. Har man världens bästa extramamma eller vad?

Idag ska jag försöka ta mig an lägenheten. Den behöver städas. Får se hur långt min energi räcker.

No comments:

Post a Comment