Saturday, August 20, 2011

Sporadiska inlägg.

Men oj vad det inte går fort fram.
Varit så sjukt trött efter jobbet nu i några dagar så har inte orkat någonting alls.

I torsdags var jag och Kim i pinnpackshallen för att kolla på AIK som spelade träningsmatch mot Brynäs. Var jättemycket folk och AIK vann. Var roligt att se dom stora spelarna i lilla lilla Märsta.

Har även fått hem våran Criminal Minds (CM)-box. Satt och knarkade 8 avsnitt första dagen och 5 avsnitt dag 2... sen gav våran dvd-spelare upp. Roligt. Här jag vi gått och längtat efter våran box, och när vi väl får den så kan vi inte kolla på den. Funderar på att åka till Maxi och köpa en ny för ungefär 300 Kr. Kan vara värt det för en till dos utav CM.

Imorgon är sista öppningspasset för denna vecka, och jag längtar tills det är över. Känns som jag skulle kunna sova i en månad nu ungefär. Är match på råsunda i morgon eftermiddag, men den missar jag ju självklart. Är även visning på nya Stadion som jag också missar. Men någon måste ju servera kaffe till arlandas snorkiga resenärer, kan ju lika gärna vara jag.

Räkningarna är betalda och klara för denna månad... På't igen ba' om ca 30 dagar. Hej. 

Har för övrigt köpt en as-snygg skjorta på Carlings. 

No comments:

Post a Comment