Tuesday, August 16, 2011

En, två, tre, fyra; Jag är en arbetarmyra!

3 dagar i rad har folk lämnat jobbet tidigare än vad dom ska.
3 dagar i rad har jag fått göra andras jobb.
3 dagar i rad har jag fått springa arslet av mig på jobbet.
...3 dagar i rad har jag varit nöjd när jag kommit hem.

Jag gillar att sitta lite i skiten. Jag gillar att pusha mig själv och se hur länge jag klarar mig. Jag gillar att höra gäster säga att det är roligt att se mig jobba eftersom jag är så effektiv och smidig, men samtidigt glad och trevlig. Jag gillar mitt jobb helt enkelt.

Nuff said om jobbet. Nu väntar en 2dagars-ledighet med roliga saker. I morgon ska jag leka med bästa Henke, och då vet man aldrig vad som händer. Hoppas även Liza hinner komma förbi och träffa oss.
Sen på torsdag är det hockey som gäller. AIK spelar mot Brynäs här i lilla märsta. Vore ju straffbart att missa det.

Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och väntar på att criminal minds ska börja. Får inte nog utav den serien. Längtar tills våran box kommer med alla säsonger 1-5. Super!

1 comment:

  1. Sv: Jag ska gå på fotoutbildning så jag lär mig fota i studio, ljus, teknik. Ja mest det praktiska tråkiga + att få fota hela dagarna är ju inte helt fel det heller? Inte tänkt gå där för få hjälp med mina idéer och stil :)

    ReplyDelete