Saturday, August 20, 2011

Namnlistan; Mitt nya infall!

Jag har märkt att det finns en hel del namn jag inte gillar. Visst, alla har ju namn som dom inte gillar riktigt men jag får verkligen kalla kårar och kväljningar utav vissa namn.
Kommer starta upp min lista här och lägga till nya namn lite då och då. Kommer inte riktigt räkna upp alla på en gång men... ja. Ber om ursäkt i förhand om jag trampar någon på tårna nu men... sorry. Inte mitt fel att ditt namn suger

(Observera att det inte är någon inbördes ordning på namnen utan siffrorna är enbart till för att jag själv är lite manisk och galen)

1. Matilda. Seriöst... finns det något äckligare namn än Matilda?! Jag får bara upp bilder i huvudet på ett skitigt äckligt dagisbarn som stinker sur mjölk ur munnen och som vill kramas med händer och kläder fulla med fingerfärg. Nej fyfan. Gör världen en tjänst och byt namn.

2. Linnéa. Linnéa ligger lite i the twilight-zone. Jag känner 2 människor som heter Linnéa, och dom tycker jag om jättemycket. Tycker iofs om dom för deras personlighet och inte för deras namn... för hur skulle jag kunna det? Linnéa låter som en präktig översittare. Hon får sina kickar utav att låta andra veta att hon är bättre och finare än dem, och hon njuter fullt ut av auktoriteters beröm. Är inte rädd för att slicka den skitigaste röven för att komma dit hon vill. Även rätt trolig kandidat till "ligga med chefen"-syndromet.

3. André. Nej, nej, nej! Finns bara en sak att säga GUIDO! (Googla då för fan)

1 comment:

  1. Jag vet en till Linnéa du vet vem det är, som ÄR en präktig översittare :P haha!

    ReplyDelete