Monday, August 15, 2011

International stupid-championships.

Så jävla snygg start på dagen... Började iofs med att dom gjorde fel på jobbet igår och missade att sista flighten gick 22:35, vilket gjorde att jag fick stanna en timma längre på jobbet innan jag kunde stänga och åka hem. Mutter.

Var supertrött när jag kom hem så gick och la mig nästan på en gång.... Men fick jag sova? Nix, Kim snarkade så högt så jag lovar att folk i Rosersberg vaknade utav det. Sova, vad är det? Mutter mutter.

Går upp kl 8 och bestämmer mig för att jag ska vara på bra humör iaf. Sätter mig med lite kaffe i soffan och ska äta frukost... Ja då är dom 2 sista mackorna mögliga. Vafan.

Helvete.
Känns som om detta kommer bli en lååååång dag. Har iofs fått min semesterlön nu så funderar på att springa in till designtorget på lunchen och köpa en bok med 1000 pinupor i. Lubly.
I deserve it!

1 comment: