Monday, August 01, 2011

Ehm ja alltså.... jag vet inte.

Svacka hit och svacka dit.
Känner mig inte direkt på toppp just u. (Bara för att bevisa det så rättar jag inte till stavningen i den meningen) Åldersnojan vägrar lägga sig. Känner mig gammal, ful och tråkig och tror att det är orsaken till att jag blir så besviken på allt. Jag målar upp allting som en färgglad tavla och förväntar mig att den ska spå framtiden. Sen går det åt andra hållet och den enda färgen som fastar på duken är olika nyanser utav grått.
Måndag idag och på onsdag är det tillbaka till jobbet efter 3 korta veckors semester. Förstår inte vart tiden tagit vägen. Har ingen aning om hur schemat ser ut eller vilka som jobbar (sucks att Niko och Nada är på semester) Jobbar onsdag - fredag sen ledig i helgen så får iaf en mjukstart. Får ont i magen när jag tänker på det... vill vara hemma mer. Vil stanna hemma tills dom ändrar vårat ohumana schema och sätter in mer personal. Sinnessjukt.

Ska nog ta en tripp till väsby idag och byta mina skor jag fick utav Kim. Dom var lite för små för mina stora monsterfötter. Undra om jag ska lura med han på Bio också och en liten dejt.

Fick pengar utav mor och far för en ny tatuering. Ååååhåhåhåhååå jag är så glaaaaad :D Äntligen. Var i Mars 2010 som jag målade kroppen sist. Nu är det dags igen. Ska följa med Kim in till stan någon dag nu när han har semester för prisuppläggning och diverse småsaker. iiiiih. Längtar så mycket. Min första i färg blir det. Soon my love, soon.

Nu ska jag fixa frukost och tvätta bort mitt gamla födelsedagssmink (som suttit som sten ända sen i lördags) och sedan är det dags att starta dagen.
Kollade förresten på I love you Phillip Morris igår. jag gillar't!

1 comment:

  1. Hjärtat! Jag hoppas att det kommer att bli positivare för dig! Den som väntar på något gott.. puss på dig!

    ReplyDelete