Wednesday, August 17, 2011

Shop til' you... stop?

Jag känner för att shoppa idag. Men känner inte för att åka någonstans.
Får hoppas jag har tur att hitta nått fult på Lindex eller nått här i Märsta. Jag gillar iofs fula kläder. Inte ful-fula men... ja. nej det är för tidigt för att försöka låta vettig.
Tror mitt shoppingberoende har lugnat ner sig lite. Vanligtvis när jag är i affärer köper jag ALLTID något bara för att ha köpt nått. Någonting nytt att leka med, oavsett om jag vill ha det eller ej. Men på senaste tiden har jag bara känt att det inte är värt det. Vuxen nu? Trevligt.

Nu ska jag starta dagen med pin-upor och red bull. Kan det bli annat än bra?

Oh ja just... Grattis till Min kusin Lotta som fyller år idag!
och ett mindre grattis till lilla Nikola som också fyller år
Hoppas ni båda får en fin dag

No comments:

Post a Comment