Tuesday, August 23, 2011

Black is the new black!

Jag ändrar mig hela tiden!
Får mina infall lika fort som en gris blinkar, för att säga det som Linus-Ida.

Var och köpte hårfärg igår. Skulle fylla på det röda eftersom det släppt så mycket färg + att utväxten ser ut som en egen frisyr snart, så mycket var det. Men lik förbannat så finner jag mig själv stå i kassan och betala för svart hårfärg. Back to basics så att säga.
Röd är min sommarfärg... det har det varit i flera flera år nu. Varje vår blir håret rött, och varje höst blir det svart igen. Alltid samma mönster.
Vill jag ha mitt hår kvar när jag fyller 30 är det dags att sluta med det nu.
Svart it is. Svart får det vara nu. End of story!

1 comment:

  1. Svart är alltid snyggast ändåååååå! Även fast man vill busa och tortera håret!


    Sv: Min botten har börjat bubbla sig också och W lossnar men kan klicka tillbaka den...samt paus/play knappen krånglar något....något mac borde jobba med? De har levrerat en ny modell nu ändå, man e ju lite sugen på en PRO med lion tror jag det kallas nu?

    ReplyDelete