Monday, July 18, 2011

Back to life, back to reality

Kl är 9 och första maskinen med tvätt är redan igång. Känner mig effektiv idag. Ska ut på massvis med ärenden idag också. Måste först och främst till en optiker då mina glasögon har gått sönder, sedan måste jag även leta efter en ny handväska, köpa nytt smink och ny hårfärg. Låter ju som en drömdag för alla tjejer men jag tycker inte om att shoppa. Jag vill sitta hemma framför cancerskärmen och klicka hem det jag vill äga. Som tur är behöver jag inte pröva massa kläder idag... blä.

Ska gå och klippa av mig håret idag också. Tänkte åka till Kista för har hört så bra om dom men när K berättade att det är ca 2 tjejer och en miljon killar som jobbar där så ångrade jag mig. Det låter kanske fjantigt men jag går till frisören så pass sällan att när jag väl går dit känner jag mig obekväm som fan om en främmande karl ska pilla mig i håret. Nej tack, det känns för intimt å något sätt. Detta är ungefär också varför jag HATAR att bli masserad och dylikt... främmande människor ska ge fan i att ta på mig.

Har fortfarande inte riktigt ställt om mig själv från i helgen känner jag. Då vaknade man, öppnade dragkedjan till tältet och tog en cigg 2 minuter efter att man öppnat ögonen. Jag har nu varit vaken i ca 30 min och har fortfarande inte rökt men kände suget så fort jag vaknade. Känner i halsen att jag rökt på tok för mycket redan.

Nu ska jag sminka mig riktigt jävla mycket och klä mig i klänning, trots det dåliga vädret, bara för att jag faktiskt kan! 

2 comments:

  1. Dagens outfit hallå?

    ReplyDelete
  2. hahaa va sjukt :P Jag gillar inte bli masserad av andra heller men jag typ, tvingar mg själv för det är skönt..eller nu ska jag inte vara sån men har aldrig blivit masserad av någon annan än någon jag känner hahahah men ska faktiskt gå snart, men har inte så mycket val med alla muskelknutar jag har haha

    ReplyDelete