Monday, July 25, 2011

Akuta äventyr

Blev en tripp till danderyds sjukhus i natt. Tån min blev bara mer svullen hela tiden, hade så sjukt ont och den började bli svart så fick rådet att åka in till akuten. Jag lyssnar självklart till vårdguidens personal så vi tog med oss kryckan och åkte iväg mot sjukhuset... Kim körde helt fel först men vi kom fram till slut.
Var inte en enda patient där så var in, röntka, få svar och ut igen på 30 min. Sån jävla tur har jag nog aldrig haft.  ok att man nu är 550 kr fattigare men det får man ta...
Fick en påse med roliga piller att ta om smärtan blev för stor och fick rådet att inte gå på foten mer än nödvändigt första dagarna så svullnaden lägger sig. Jo tack.. legat och sovit på soffan hela dagen idag i stort sett. Skönt var det. Skickade iväg karln nu för att köpa tröstmat i form av äcklig McDonalds... mums.

Om mindre än en vecka fyller jag år! Iiiiih. Vet ni vad det betyder?! Snart dags för nästa tatuering.
I can't wait!!

No comments:

Post a Comment