Friday, July 29, 2011

Happy birthday to me..

Imorgon gäller det. hela 26 år.... 26... när jag säger den siffran tar det emot lite. Åldersnojjan kickade in för ungefär 3 dagar sedan och jag har varit helt hopplös att ha att göra med känns det som. Jag trodde jag skulle kommit längre i livet vid det här laget, eller det var iaf vad jag trodde när jag var runt 15. Då hade jag bilden av att när jag var 25 så skulle jag ha en högavlönat jobb, vara gift (ja det provade jag ju iofs men det gick ju sådär kanske) ha minst ett barn och ett hus. Jag skulle ha rest runt i minst 3 olika världsdelar och ha sett världen. Jag har sett england...
Ja, allt kan väll inte alltid bli som man tänkt sig antar jag. Jag är glad att jag har ett jobb med en lön så jag klarar mig, Jag har världens bästa pojkvän och vänner och jag har ett hem. Resten kommer väll när man minst anar det... när jag är äldre!

Nej, ska fokusera på något annat nu... i 2 dagar har jag storstädat hela lägenheten. Verkligen STORSTÄDAT! Vi snackar legat på golvet och skrubba alla golv med disksvamp, polera alla lister längs golven och dörrar, torkat under kyl/frys/badkar, torkat av väggar-städat! Jag har slitit som ett djur i flera timmar både onsdag och torsdag. Idag är det vardagsrummet som står på tur. Ska försöka plocka ner lite saker i förrådet så man får plats att faktiskt gå här. Kommer ju folk hit imorgon så måste ju se representabelt ut. Speciellt eftersom det kommer hit såna där bajsnödiga människor som anser att ett lite halvstökigt hem är likamed trash och värd fuck all. Bite me...

Jag borde åka och köpa en mopp... och disktrasor.

No comments:

Post a Comment