Monday, July 18, 2011

I love Make up store!

Gick in på Kicks idag för att införskaffa mig ny foundation och lite cover up. Fastnade direkt vid hyllan för Make up store, älskar deras saker. Fick lite ångest över att lägga ut så pass mycket pengar på bara smink men kände att jag var värd det och skuttade till kassan för att betala. Då säger tjejen i kassan att jag ska få en gåva. Tänkte att det skulle vara något prov på någon värdelös anti-rynkkräm eller dylikt och funderade på att tacka nej, men gratis är ju alltid gratis. Men icke! Hon kommer gåendes med en liten presentpåse från Make up store. En assnygg mörklila ögonskugga UTAN GLITTER, en läpp-penna och ett supersnyggt guldnagellack. Blev helt paff! Det är ju fan en gåva för över 300 kr!! Jag blev mycket glatt överraskad. Min dag blev genast mycket bättre.

Jag sörjer över min fina leopardväska som gick i pension för 2 veckor sedan. Skulle leta ny väska idag och det skar lite i hjärtat att byta ut den mot något halvfult ifrån Lindex med fransar och skit. Men då såg jag den, hängades på armen på en upplyst skyltdocka, bara väntade på att bli nedplockad utav mig. Så nu har jag köpt en helt ny leopardväska, lite större och lite ljusare än min förra. Helt underbart. Hittade även ett par vanliga bomulls-leggings, svarta med vita stjärnor på. Kunde ju inte låta bli dom så nu finns dom i min ägo.

Tog äntligen tag i detta med nytt körkort så gick och tog fotot idag... efter att ha gått runt i 2 år med fel efternamn på mitt körkort. Blev sjukt förvånad över hur dyrt det var att ta fotot men jag var så jävla snygg så det var värt det.

Ska vila lite nu innan jag ger mig på färgning utav håret. Det blev lagom solblekt på Öland så måste verkligen fixas, och på onsdag ska jag besöka en frisör för första gången på 2 år så vill se lite ok ut i håret innan dess.

What a lovely day!!

No comments:

Post a Comment