Wednesday, July 13, 2011

Öland roots Öland roots Öland rooooooots!

I morgon... en ynka liten dag kvar! Som jag har längtat.
Tiden har gått så sjukt fort, kändes som igår det var 47 dagar kvar och nu är vi redan här.. dagen före! Öland here i come.
...Jag måste säga att det är fruktansvärt jobbigt att tänka på att jag måste spendera 5 dagar ifrån K men jag får försöka fokusera på det roliga och inte på hur mycket jag kommer sakna honom. Kommer nog vara som värst på kvällen när man ska sova... ensam i ett litet tält. Otrygga lilla flicka.

Idag ska jag packa (borde gjort det igår) och planera allt jag måste köpa, sedan kommer Liza och hämtar mig i eftermiddag. Jag ska spendera natten hemma hos henne i Kallhäll då det blir lättare för oss båda i morgon bitti när vi ska åka. Jag borde egegtligen inte sitta här och tråkblogga, borde sätta lite fart för är mycket som ska fixas på bara några få timmar.

Cheers!

1 comment: