Saturday, December 25, 2010

Julklappslistan...

Firade jul igår hos mor och far i Väsby. Mycket god mat och dryck, och senare på kvällen drog jag och Kim ut till bryggan tillsammans med min bror och hans polare. Mycket lyckad kväll även fast min käre bror blev full som satan :)

Här är iaf vad jag fick i julklapp utav mor och far:

  • En Hello Kitty-pyamas
  • Hello Kitty-duschgel
  • 3000-bitars pussel
  • Pusselmatta
  • Aristocats på Disney-DVD
  • En kalender för 2011 med mitt namn tryckt på framsidan


Utav bror och Ana:



Utav Älsklingen fick jag min underbara OnePiece

och utav hans mamma och hennes man fick jag ett litet paket med 4 st body-splash i och Trolltyg i tomteskogen på DVD

Min syster och jag hade kommit överens att inte köpa något till varandra så utav henne i julklapp fick jag låna ett jättevackert pussel och så fick jag tillbaka lite böcker som hon lånat av mig. Jag gav henne en påse med Fraiser-boxar som jag lånat och haft hemma hos mig i snart 2 år, det var dax att hon fick tillbaka dom. Alla var nöjda och glada.

God jul på er allihopa!

No comments:

Post a Comment