Saturday, January 24, 2015

2015 kommer bli vårat år!

Hoppsan vad tiden flög iväg, och hoppsan vad det händer grejer.
Vi kan starta med att vi har köpt vårat radhus som vi letat efter så länge. I mina barndomstrakter har vi nu köpt en 4a på 90 kvadrat med 2 uteplatser och dom bästa grannarna man kan få; mina föräldrar.
Papprena är påskrivna och 29e maj flyttar vi från valsta och märsta för gott för att återgå till väsby där jag hör hemma.
Vi ska sälja lägenheten och skapa ett nytt liv.
På tal om nya liv så är även ett datum för bröllopet bestämt. 9/7 2016 blir den stora dagen. Jag sitter redan och planerar för fullt. Projekt 1 är att hitta en plats. Har ett ställe i åtanke men får se vad dom har att erbjuda. Väntar på att få komma på visning.
Jag känner på min att 2015 kommer bli så mycket bättre än 2014. Hoppas iaf på mindre sjukdom och mer lycka.

No comments:

Post a Comment