Monday, February 25, 2013

Inside and out.

Drog på mig en hemsk matförgiftning igår. Mådde hur bra som helst efter lunchen, och Kim tog bilen för att åka och köpa lite frukt och godis till oss. Medans han är borta känner jag bara hur illamåendet kryper sig på och kallsvetten börjar rinna. Sen var det kört. Fick springa och kräkas konstant var 30e minut och grät som ett litet barn (jag AVSKYR verkligen att spy och tror jag ska dö varje gång). Natten var inte bättre, och stackars Kim vaknade varje gång jag sprang fram och tillbaka. Sov med kläder på mig precis utanför badrummet för att kunna komma in snabbt. Vid 5 i morse fick jag äntligen somna. 

Idag är det lite bättre. Spyr inte längre, men oj vad jag känner mig misshandlad! Är öm i hela magpartiet och revbenen. Är extremt uttorkad och huvudet värker något enormt. Har fått i mig lite vatten men magen är instabil som fan. Stannade hemma från jobbet idag, så jag hinner vila upp mig ordentligt. 
I kylen ligger mina fina äpplen och väntar och jag vågar inte äta dom =( 

Tyck synd om mig....

No comments:

Post a Comment