Sunday, February 24, 2013

2 helger.

Förra helgen tog jag och Kim in på hotell i Stockholm. Jag hade aldrig bott på hotell tidigare i mitt liv och såg fram emot detta som ett litet barn ser fram emot julafton.
Vi hade en supermysig dag med shopping i stan och middag på restaurang. En drink i skybaren och film i den enorma sängen. Frukost på rummet och sen utcheckning. Ville aldrig åka hem! Hade en otroligt bra första erfarenhet utav Radisson och ser fram emot att få testa deras strand-hotell nästa gång.

Denna helg har gått snabbt. Igår blev vi upphämtade kl 9:40 utav Liza och Jimmy. Deras flyttlass skulle gå från Märsta till Kallhäll. 10 timmar senare kom vi hem igen, helt utslagna. Men hade en superbra dag iaf. Blir alltid på så bra humör när jag är i Lizas närhet. Hon får mig att känna mig lugn och avslappnad.  Finaste vännen. Som snart (om 3 månader) väntar sin första baby. Åh vad jag ser fram emot att få träffa det lilla underverket!

Idag är det slappdag delux. Har legat i soffan sen vi vaknade. Kollade på sista avsnitten utav senaste criminal minds-boxen vi köpte. Nu är det bara ett års väntan till nästa box. Längtar redan. Kim är iväg och hämtar lunch och det mesta jag kommer röra mig idag är när jag hänger upp mina arbetskläder så dom hinnet torka till i morgon. Då har jag kontorspass och lunchdate med fina Sarah.

No comments:

Post a Comment