Sunday, February 24, 2013

We have a winner!

Vi har kommit fram till att vi behöver en ny tvättmaskin, då den vi har nu är nästan 10 år gammal och sjunger på sin sista vers. Det slutgiltiga beslutet togs idag när det tog över 2h för maskinen att komma igång med tvättprogrammet. Vi har under eftermiddagen här suttit och kollat och letat och sökt och googlat. Det finns huuuuur mycket som helst att välja på.

Då vi inte har plats för torktumlare så bestämde vi oss för en maskin som fungerar som både tvätt- och tork (visste inte ens att det fanns) och då fann vi den! DEN! Jag blev nästan kär i tvättmaskinen när jag såg den! Den skulle jag bara ha. Så nu på onsdag eller torsdag ska vi åka till Elon och bestämma vilken dag vi ska ha hem den. IIiih ser ju liksom fram emot att tvätta nu!!
(Nej, jag har inte bara gått efter utseénde. Jag har även kollat på energi och vattenförbrukning, programval och har till och med läst igenom bruksanvisningen redan!)

HUR snygg är den inte?!

No comments:

Post a Comment