Saturday, August 18, 2012

MIn dag i bilder.

Jobb 05:00 - 15:00. Startade dagen med att baka gärnet. Fick slänga ca 80% utav allt när jag skulle stänga. Otacksamma slynglar.

Kom hem och kände mig dödare än död. Mös ner mig i soffan med bästa filten och slog på nått hjärndött tv-programm. Jag sov innan jag hann lägga ner huvudet på kuddarna.


90 minuter senare vaknar jag helt förvirrad och fattade inte vad det var som lät så illa. Det var grannarna som har hela tjocka thai-släkten över på grillfest precis utanför vårat fönster. KÄFT! 


Ledig kväll till ära högg jag in på kaffe-glassen. Sjuuuukt god, smällde i mig hela byttan. Den laktosintoleranta människan i mig förbannar min själ och svär till djävulen just nu, medans den tjocka tjejen i mig dansar en happy-dance, aningen anfådd. 



No comments:

Post a Comment