Saturday, August 25, 2012

ledig dag 3 utav 3...

I morgon väntar jobb igen men först, en ledig lördag. Vad gör jag? Jo, jag går seriöst upp kl 05:30. Jag är inte frisk. jag kan inte vara frisk. Något måste vara fel.
Ja... somnade iofs på soffan kl 20 igår kväll men ändå. Nu är jag uppe och pigg som få. Great.

Idag ska jag träffa syster. Vi ska ta en fika i Väsby centrum och leta efter en höstjacka till henne. Får se om jag kommer hem med något nytt plagg, som vanligt, eller om jag kan hålla mig denna gång. Jag är ju så fruktansvärd svag för höstkläder. Mina favoriter. Tjocka tröjor, stickade strumpbyxor och varma skor. Fingervantar och sjalar. i love it. Nåde sommaren om den kommer tillbaka nu!!

Strax frukost och en sväng framför World of warcraft innan jag sätter igång och gör mig vacker för allmänheten.
Peace!

(bjuder på en bild på min nya tröja) Hade beställt den ifrån Bonprix.se i maj... Den kom igår. Det stod "felstorterad" på paketet. Tack för sommarkläderna...

No comments:

Post a Comment