Sunday, August 05, 2012

1 week to go...

Med bara en vecka kvar utav min semester börjar känna mig smått desperat. Vill göra saker hela hela tiden. Blir tokig utav att bara vara hemma, men har inget val verkar det som.

Idag tänkte vi söndagsslöa med film. Kollade på 'the devil inside' och jag hade så höga förväntningar. (Kommer ihåg när jag och Nada satt på kontoret en sen kväll och kollade på trailern förra vintern. Vi sket i byxan där i mörkret) Nu när jag har sett filmen är jag väldigt besviken. Fruktansvärt dålig film. Inte ens lite läskig. Nej tack. Ingen bra film.

Igår var en bra dag dock. Jag och kim drog med oss min syster ut till sigtuna. Vi spelade minigolf (syrran var en riktig killer och spöade oss båda) sen satte vi oss på bryggan och åt mjukglass, första för i år. Solen sken på oss hela dagen. Vi åkte hem till oss, köpte pizza och kollade på The Big Bang Theory ett tag innan syster begav sig hem vid 8 på kvällen.

På onsdag är det kryssning som gäller. Ser fram emot det, även om jag är superrädd för båtar.... och havet.

1 comment:

  1. vad fan då!! men du vet, det är en ny paranormal activity på g, sugen? :D

    ReplyDelete