Sunday, August 19, 2012

Jag hjärta England

Alla som känner mig vet att jag är en riktig sucker för England (och skottland) och allt som har med dessa ställen att göra.
En stor dröm jag haft ett tag nu är att besöka London eye. Jag struntar totalt i min höjdskräck, jag vill bara ha upplevt detta. Även madame tussauds infaller i denna kategori, ställen jag måste besöka innan jag dör.
Nu läste jag en artikel om Towern i London, och intresset väcktes under dom första 5 minutrarna. Ännu ett ställe på min måste-lista. Skulle googla biljettpriser och råkade komma in på en länk om London dungeon... ÄNNU ett ställe jag måste se. Det börjar bli så mycket nu så jag knappt kan hålla reda på allt längre.
För 2 år sedan var vi och kollade på 'The Harwich Redoubt  när vi besökte Liza i england, och jag älskade det. Jag kan bara tänka mig hur jag skulle känna om jag fick besöka alla dessa andra ställen jag drömt om.

Jag måste spara pengar nu. Jag ska dit.

 London 2013?

No comments:

Post a Comment