Tuesday, July 10, 2012

Tisdagsåska.

"Vadå nedsatt spya? Den kan ju inte ha varit speciellt högt uppsatt från början..." Ja, jag är expert på att skicka sms i sömnen! Jag avundas mina vänner som kan ha lyckan att få ett av dessa underliga sms halv 1 på nätterna. ehm. Nej. Förlåt mig.

Äntligen hemma från jobbet. Trodde SL hade bättrat sig då bussen från Arlanda enbart var 5 minuter sen. När bussen sen väl kommer in till märsta station så visar det sig att anslutningsbussen istället är 15 minuter sen. Dom kompenserar fint.
Är iaf glad att jag hann innanför dörren innan himlen öppnade sig. Verkligen vräker ner regn nu. Underbart mysigt. Skrattar lite åt dom som precis hade plockat ut grillsakerna ute på gården. Dom ser ut som halshuggna höns när dom nu springer runt i panik. (Jag står och spanar på dom bakom gardinen)

Nu ska jag kolla på vänner och äta 2 st hårdkokta ägg, som jag dessutom kokade redan igår kväll. Det är allt jag ska göra idag. I morgon väntar en ny dag på Arlanda. Jag håller fast vid tanken att det nu verkligen bara är 3 pass kvar till semestern!
Dagar som denna saknar jag min tjockobäbis mer än vanligt! Min älskade lilla säl som alltid visade mig ändlös kärlek.

No comments:

Post a Comment