Thursday, July 26, 2012

Livets orättvisor

Är det ok att vara svartsjuk på en vän? Är det ok att avundas det som andra får serverat, när man själv kämpar så hårt för att få detta?
Ibland är livet bara så orättvist. Jag vill glädjas åt andras lycka, det vill jag. Det gör jag. Men ibland är det bara för mycket att ta in på en och samma gång.

Nej, detta var ingen bra start på dagen. Migrän på G (hoppas det inte blir värre) och jag mår fruktansvärt dåligt. Som tur är har jag världens bästa sambo som alltid finns där för mig (även när jag väcker honom tidigt på morgonen och panikgråter) Just nu är han och handlar frukost till mig.
Jag ska vila någon timma och hoppas huvudvärken går över för senare idag ska jag och syster ha date.
Peace.

1 comment:

  1. Klart man får. Men allt är inte lätt här i livet. Vi alla har våra svagheter, även för dom som vi tycker får allting. Så länge man tror på sig själv så hår det. Både du och jag är levande exempel på det.

    ReplyDelete