Sunday, July 15, 2012

The day after the doom

Jag lär mig aldrig. Jag ska inte blanda olika sorters alkohol! Igår blev det både vin och cider och vodka och shottar av olika slag. åh dessa Jell-O shottar. Minst 8 st fick jag suga i mig. Sockerlag i hela håret och hela ansiktet. Tur jag är så jävla söt vanligtvis så det inte märktes för mycket (ba-da-bum psch!) Idag mår man som man förtjänar. Fast det var värt det när vi firade Simon - man fyller ju faktiskt bara 30 en gång i livet.

Idag blir det liggsår och filmer hela dagen. Avverkat 2 st än så länge. Gnomeo och Julia (söt och asbra film för övrigt) sen försökte jag kolla på den animerade 'Sanningen om rödluvan'. Hade höga förväntningar eftersom jag älskar tecknat. DEN SÖG SÅ JÄVLA HÅRT! Fyfan orkade inte ens kolla på hela. Lät den stå på i bakgrunden eftersom jag ändå betalade 15 spänn för skiten, men fy... nej aldrig igen.
Nu startade någon film på Tv1000 (eller Viasat film som kanalen heter nu för tiden) som heter Frenemy. Efter 10 minuter är jag väääldigt skeptisk, men ska ge den en chans. Har ju alltid 'vem vet mest'-maraton på 2an annars.

Peace.
Ja, jag har sovit med smink igen...

No comments:

Post a Comment