Tuesday, July 31, 2012

min 27e födelsedag

Startade dagen med att Kim fixade en mysig frukost med levande ljus och presentöppning. En lugn lagom början.
Vi fixade ordning oss och åkte ner till Märsta för födelsedagslunch: Kinabuffé! Gott gott gott. Vanligtvis är det rätt onödigt för mig att äta buffén här i Märsta, för brukar bara finnas en eller två saker jag tycker om... och ALLTID enbart friterade räkor (Jag äter inte skaldjur) Igår hade dom massvis med alternativ som jag ville ha och jag drog jackpotten då det fanns både friterad kyckling och friterad fläskfilé. SCORE! 

Vi handlade lite fika och åkte hem för att en snabbstädning av lägenheten. Väntade finbesök utav mor och far. 
Fick massa fina presenter, både oväntade, välbehövliga och bara för kul skull. Fick allt jag ville ha och lite till, så skulle absolut inte kunna be om något mer. 

Dagen avslutades med födelsedagsbio i Uppsala: The dark knight rises. Säger bara en sak om den filmen: OH MY GOOOOOOOOOSH! Älskade den. Fullkomligt älskade den! Kan inte ens förklara varför jag älskade den, man måste se den själv för att uppskatta hur jävla awesome den faktiskt är. Så många snyggingar i en och samma film också. Inget jag klagar på!
Dock googlade jag han som spelare Bane när jag kom hem, och det var ju ett STORT misstag. Han var inte alls lika het utan ansiktsmasken =/ Skulle struntat i det och behållit hans bad guy-look i minnet istället. oh well. 
Som Nada säger: den får 5/5 dansande apor!


No comments:

Post a Comment