Wednesday, October 27, 2010

I love Kicks webshop!

Jag gick in på Kicks hemsida idag för att leta efter en parfym min mor har önskat sig i present. Inte nog med att jag hittar rätt parfym väldigt snabbt, utan jag märker att dom har börjat med webshop. Man kan numera alltså beställa hem smink/parfym och massa sådant direkt ifrån deras hemsida. Jag kände hur mitt hjärta tog ett litet extra-skutt.
Såg att dom även har märken som vanligtvis inte finns på dom Kicks-butiker jag har tillgång till, så förutom min mors present råkade jag klicka hem 2 ögonskuggor ifrån MAC i färgerna "espresso" och "Stars N' rockets", och lite smink ifrån Make Up-store. Slank även med några nagellack när dom ändå hade erbjudande på dom. Jag kommer bli fattig på detta dyra nöje jag har smak för. Jag nöjer mig bara med det bästa!

No comments:

Post a Comment