Wednesday, May 08, 2013

Fuck you very much

Ibland vill jag bara ge upp. Idag är en sådan dag. Efter att ha fått en fet jävla käftsmäll och lite spott i ansiktet har jag nu insett att det inte är värt besväret.
Efter allt hårt slit, alla extra-pass, alla obetalda arbetsuppgifter... så får jag ingenting tillbaka. Det är antingen ett rejält nedbyte, eller gå tillbaka till standard som gäller nu. Jag var tydligen så enkel att byta ut...
Jag vet varken ut eller in längre. När jag äntligen såg ljuset i tunnelns slut så blockeras utvägen precis framför mina ögon.
Jag var så nära alla mina mål... och nu är jag tillbaka precis där jag startade. Om inte ännu längre bak.
Jag behöver verkligen en förändring nu. Innan jag tappar bort mig själv. Märker redan nu att jag inte riktigt känner igen mig själv.
Nu jävlar ska jag ta mig ur denna skit!!!

No comments:

Post a Comment