Wednesday, May 29, 2013

Sista veckan

Detta är sista veckan som jag agerar chef på jobbet. Fan så skönt det ska bli att äntligen få gå tillbaka till att jobba "normalt". Min kropp går sönder och allt bara rasar samman, jag behöver verkligen slappna av lite nu. På måndag är första dagen på gamla schemat som gäller. Vet ej hur jag känner inför att gå tillbaka till dom tidiga morgnarna och sena kvällarna, men vad som helst är bättre än att bränna ut sig själv i förtid.
Från och med nu kommer allt detta bli nya chefens problem.

Vet att det är mycket gnäll nu, men det kommer bli bättre. Just nu har jag bara ingen energi att ens försöka vara glad. Varje gång jag försöker se saker positivt så händer något som får mig att vilja ge upp igen.
Snart är jag nog tillbaka till mitt vanliga jag igen. Om 32 dagar är det semester, och det kommer göra mig gott!

No comments:

Post a Comment