Sunday, May 26, 2013

Trött trött trött.

Jag är så trött. Hela tiden. Såfort jag lägger mig ner så somnar jag i stort sett. Kan inte minnas när jag var vaken en hel dag sist (förutom igår då jag liksom var tvungen) mina mediciner gör mig illamående och helt tom på energi. Är det såhär det känns att vara riktigt sjuk? Jag tror jag vill sluta nu.
Jag står inte ut med mig själv längre. Mitt humör som svänger som en berg-och dalbana och dessa jäkla raseriutbrott, som jag än så länge lyckats hålla för mig själv. Måtte detta bli bättre snart.

Jag kan inte hantera allt jäkla bortskämt snorunge-gnäll runtom mig just nu. "Vädret är dåligt" "det är så mycket att göra på jobbet" "jag har aldrig tid att göra något roligt" MEN HÅLL KÄFTEN väx upp och inse att det är såhär det är att vara vuxen. Vill ni ha ett jäkla glidarjobb så kanske ni helt enkelt skulle flytta. Det är tufft att jobba. Det är mycket att göra, det är det som betalar eran jäkla lön. Så suck it up och håll käften, eller byt jobb och håll käften. (Kom och jobba på Arlanda ett tag ska ni få se på jobb. Visserligen gnäller folk där exakt lika mycket men där har dom nått att gnälla på iaf). Jag har så mycket viktigare saker att tänka på just nu (som min hälsa) och jag bryr mig ärligt talat inte om att du tycker ditt liv är så tråkigt.

Nu ska jag köra en sväng på min nya crosstrainer, sen ska jag nog sova lite mer. Jag orkar inte vara vaken när det inte finns någon att prata med, karln jobbar 9-23 idag.
Kim, kom hem =( Dumma SAS....

No comments:

Post a Comment