Monday, February 07, 2011

I'm gonna see you trough this, my love

Idag har varit en lång dag. Fått massor med dåliga nyheter som tynger. Fan, jag sitter verkligen i klistret nu verkar det som och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till för att lösa detta på bästa sätt.
Det värsta är att jag inte är ensam.. jag har lyckats dra ner min sambo totalt i skiten. Även fast han inte delar min åsikt så känner jag mig som världens största asshole just nu. Men jag har väll enbart mig själv att skylla (eller egentligen inte) och det enda jag kan göra nu är att ta mig i kragen och göra allt som går att göra för att underlätta situationen. Om inte för min egen skull så för Kims.
Det kommer bli kämpigt men jag är fan inte den som ger upp så lätt. Ingenting är svårare än vad man gör det till och med lite hjälp ifrån rätt personer så ska jag nog kunna få detta på rätt köl igen.

No comments:

Post a Comment