Monday, February 21, 2011

C'est la vie!

Suttit i telefonkö hela morgonen. Första hos vattenfall (men nu är min el avstängd iaf) sedan till Telia... och sedan till Telia igen eftersom dom var tvungna att koppla mig vidare. Den sista kön var absolut bäst. Kom in som plats 48 i turordning, beräknad väntetid 25 minuter. När jag snällt väntat i vad som verkade en evighet kommer jag fram och den snälla tanten i telefonen säger att jag blivit felkopplad. Hon undrade om jag ville bli vidarekopplad. nej tack. Jag la på.

Men nu händer det saker. Mitt abonnemang ska nu vara igångsatt igen och ska funka inom några dagar bara. Äntligen. Som jag saknat min iPhone (hjärta)

och med rätt beräkningar så är jag skuldfri om ca 2 år. Hej då dumma banklån.
Hej livet.
 Telefonkö...

No comments:

Post a Comment