Wednesday, February 09, 2011

Avsluta meningen...

Kan inte sova så... yeh...

Jag har insett att min senaste kyss inträffade alldeles för länge sedan.
Jag saknar Kim så fruktansvärt mycket!
Jag pratar vanligtvis väldigt tyst
Jag skrattar väldigt ofta och ibland lite för högt
Jag tycker om mig själv större delen av tiden
Jag avskyr när folk gör sånna här listor....
Mina närmaste vänner är underbara
Kärlek är kärlek
När jag borstar tänderna blöder jag
När jag lagar mat bränner jag mig alltid på något
Jag är rädd för framtiden
Jag önskar att pengar vore oviktigt
Jag är bäst på att vara svår att få tag på
Jag är sämst på att svara på sms och på samtal
Jag kommer alltid att vara lite för feg för mitt eget bästa
I sommar ska jag försöka att få LITE färg iaf
Sist jag grät var igår kväll
Jag kan vara riktigt elak utan att ens tänka på det.
Min mobiltelefon är jävligt rosa
När jag vaknar på morgonen är jag alltid förkyld
Innan jag somnar måste jag skicka ett god natt-sms till min fästman
Just nu tänker jag på hur skönt det ska bli att vara ledig 3 dagar
Bebisar är inget jag lägger ner tankar på just nu
Mitt första barn kommer bli så jävla snyggt!
Det fulaste som finns är fortfarande haremsbyxor... och färgen beige
Jag har aldrig är en skitfjantig lek som borde förbjudas.
Idag har jag haft upplärning av en ny kille på jobbet
I gymnasiet trivdes jag aldrig
Jag vill verkligen bli av med mina skulder just nu

No comments:

Post a Comment